مراحل انتخاب هدیه تبلیغاتی:
مخاطب خود را بشناسید:
چیست علاقهها، نیازها و سلایق آنان؟
آنها چقدر سن دارند و جنسیت و شغلشان چیست؟
می توانید با فهم نیازهای مخاطبان خود، هدایای مناسب و جذاب را انتخاب کنید.
بودجه خود را تعیین کنید:بودجه خود را تعیین کنید:
از هدایای تبلیغاتی میتوان به هر قیمت از ارزان تا گران خرید.
قبل از خرید، مهم است که بودجه خود را مشخص کنید.
این به شما کمک میکند تا گزینههای خود را محدود کرده و هدایا در محدوده قیمتی شما پیدا کنید.
نوع هدیه را انتخاب کنید:نوع هدیه را انتخاب کنید:
هدایای تبلیغاتی در انواع مختلفی از جمله:هدایای تبلیغاتی در انواع مختلفی از جمله:
لطفاً انوی محصولات نوشتاری (خودکار، رواننگار، مداد و دفترچه یادداشت)
موارد جانبی (جام تبلیغاتی، فنجان، آبگرمکن، کاغذ دستهای، کیف پول، بند گردن)
پوشاک اعم از تی شرت، کلاه و هدبند.
هندزفری، اسپیکر و پاوربانک محتوای لوازم الکترونیکی است.
ست مانیکور، پد موس و جاقلم از لوازم تحریر هستند.
وسایل آشپزخانه (قمقمه، بطری آب، فلاسک حرارتی)
جانبی، همچون چتر، جا عینک و جا کارت
هدایاي لوكس شامل ساعت مچی، فلش مموری، پاوربانک با کيفيت، ست چرمی، كیف ادارى و چمدان است.
منبع: